مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 


کادرفني پرسپوليس اعلام کرد که بازيکنان اين تيم در صورت دريافت بي دليل کارت زرد يا قرمز جريمه خواهند شد.


 

با تصميم مسئولان و کادر فني پرسپوليس، کاروان سرخ پوشان براي زيارت حرم امام رضا (ع)‌ در سفري يک روزه بعدازظهر روز گذشته عازم مشهد مقدس شدند.

به نقل از فارس، پرسپوليسي‌ها پس از اينکه در هتل اطلس مستقر شدند و شام خوردند ساعت 21 به زيارت حرم آقا امام رضا(ع) رفتند و پس از استقبال گرم مسئولان آستان قدس رضوي به زيارت و دعا در حرم پرداختند، اما علي دايي هنگام زيارت و خواندن نماز به دليل ازدحام جمعيت با مشکلاتي مواجه شد.

سرمربي پرسپوليس پس از ورود به بارگاه امام رضا(ع) ازسوي زائران حاضر در حرم شناسايي شد و همين موضوع عاملي شد تا وي براي زيارت و نماز خواندن با مشکل مواجه شود.

*برخي از بازيکنان پرسپوليس در دو ديدار گذشته‌ دوستانه خود مقابل تيم هاي فولاد خوزستان و سايپا بي دليل از داور کارت گرفته و از زمين مسابقه هم اخراج شدند که همين موضوع نگراني هايي را براي کادر فني تيم ايجاد کرده است.

از همين رو کادر فني به بازيکناني که بي دليل از داور کارت دريافت مي کنند، هشدار داده که چنانچه بي مورد کارت بگيرند يا اخراج شوند، جريمه سنگيني در انتظارشان خواهد بود.

*کاروان تيم فوتبال پرسپوليس پس از زيارت بارگاه امام رضا(ع) در سفري يک روزه صبح امروز به تهران بازگشت، اين در شرايطي است که اعضاء کادر فني و بازيکناني که اهل خراسان رضوي بودند همراه قرمزپوشان به تهران نيامدند و براي ديدار با خانواده‌هايشان از اردو جدا شدند.

علي دايي نيز امروز همراه سرخ پوشان نبود، چرا که وي شب گذشته به صورت انفرادي به تهران برگشته بود.

گفتني است در اين سفر محمد رويانيان نيز قرمزپوشان را همراهي مي‌کرد.

پرسپوليسي‌ها هنگام بازگشت به تهران مورد استقبال هواداران مشهدي قرار گرفتند.
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
پیام صادقیان در حاشیه تمرین امروز پاس نشدن چکش از سوی مسئولان پرسپولیس را تکذیب کرد.
 پیام صادقیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز درباره خبر پاس نشدن چکش اظهار داشت: «من مشکلی بابت چک و مسائل مالی با باشگاه پرسپولیس ندارم و از اینکه چکم پاس نشده یا برگشت خورده بی‌خبرم.»

 

* همچنین پس از تمرین امروز کریم باقری با یک دستگاه پراید که خودش راننده بود ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد که همین موضوع سوژه اصلی هواداران، خبرنگاران و حتی دوربین‌های عکاسان شده بود.

 

* خبر دیگر از پرسپولیس اینکه میلاد غریبی پس از تمرین امروز هنگامی که قصد ترک ورزشگاه درفشی‌فر را داشت ناگهان در خیابان منتهی به ورزشگاه درفشی‌فر با یک خودرو تصادف کرد. البته این موضوع زیاد خاص نبود و پس از 15 دقیقه طرفین با یکدیگر به توافق رسیدند و رفتند.

 

* میرهانی هاشمی، بازیکن سابق راه‌آهن امروز در تمرین پرسپولیسی‌ها حضور داشت و همراه با سرخ پوشان تمرین کرد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص مشکلاتش برای پیوستن به پرسپولیس تاکید کرد که ذره‌ای در اتفاقات رخ داده مقصر نیست.
 
 قاسم حدادی‌فر در خصوص صحبت‌های روز گذشته سعید شیرینی مبنی بر اینکه تکلیف او برای حضور در پرسپولیس تا روز یکشنبه (امروز) مشخص می‌شود، عنوان کرد: «شرایط از دست من خارج است و در این مورد کاملا بی تقصیر هستم. تمام کارم را برای حضور در پرسپولیس انجام دادم ولی نمی‌دانم چرا اینطور شد. برای حضور در پرسپولیس منتظر تعامل 2 باشگاه هستم.»

 

وی ادامه داد: «فعلا با ذوب‌آهن تمرین می‌کنم و منتظر تصمیم مسئولان باشگاه هستم؛ یا با این تیم ادامه می‌دهم یا به پرسپولیس می‌روم. همه چیز دست خداست و امیدوارم هرچه خیر باشد اتفاق بیفتد.»

 

هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که "خودش تمایل دارد در کدام تیم بازی کند؟" گفت: «ذوب‌آهن خانه من است، اما همیشه پرسپولیس را دوست داشتم.»

 

حدادی‌فر ضمن عذر خواهی از هواداران پرسپولیس، علی دایی و محمد رویانیان به خاطر مشکلات به وجود آمده برای حضورش در پرسپولیس، اظهار داشت: «من ذره‌ای در اتفاقات رخ داده مقصر نیستم و امیدوارم مرا ببخشند. دوست دارم بتوانم این اتفاقات را جبران کنم.»

 

وی در مورد وضعیت ذوب‌آهن تاکید کرد: «جو خوبی در ذوب‌آهن وجود دارد و تیم هم با کادر فنی جدید کارش را به خوبی پیش می‌برد. اگر در ذوب‌آهن ماندگار شدم تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بازیکن موثری باشم چون از کودکی در این باشگاه حضور داشتم.»

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 سید جلال حسینی مدافع با تجربه پرسپولیس به دلیل خونریزی از ناحیه سر در جریان بازی تدارکاتی این تیم مقابل استقلال صنعتی خوزستان راهی بیمارستان شد. حال عمومی سید جلال خوب است اما نیاز به چند ساعت استراحت دارد. پرسپولیس از دقایقی قبل بازی تدارکاتی اش با استقلال خوزستان را آغاز کرده است. این بازی با حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار می شود.آخرین خبر از سید جلال این است که سر این بازیکن 12 بخیه خورده است.
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شکايت پرسپوليس از حدادي‌فر آماده شد


مسئولان باشگاه پرسپوليس شکايت خود را از قاسم حدادي‌فر به کميته انضباطي آماده کردند.


 

برخي از مسئولان باشگاه پرسپوليس مدعي هستند که قاسم حدادي‌فر با اين تيم قرارداد امضا کرده است و در همين راستا پرونده شکايت از اين بازيکن را براي ارجاع به کميته انضباطي و پيگيري آن آماده کرده اند و قرار است ظرف دو روز آينده اين موضوع را پيگيري کنند.

به گزارش فارس،قاسم حدادي فر که پيش از ماندن در ذوب آهن توافقاتي با پرسپوليس انجام داده بود تصميم گرفت که در اصفهان بماند.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
 
بازيکنان کادر فني و مسئولان باشگاه پرسپوليس از پيوستن مجتبي جباري به سپاهان ابراز خوشحالي کردند.
 
 
 
خبرگزاری فارس: بازيکنان کادر فني و مسئولان باشگاه پرسپوليس از پيوستن مجتبي جباري به سپاهان ابراز خوشحالي کردند.

پس از تمرين امروز پرسپوليس تعدادي از اطرافيان اين باشگاه خبر پيوستن مجتبي جباري به سپاهان را اعلام کردند و همين موضوع باعث خوشحالي کادر فني و مسئولين باشگاه پرسپوليس بود.

از همين رو پس از اينکه اين خبر بررسي شد مشخص گرديد که تيم فوتبال سپاهان براي حضور جباري در ليست خود نام قاسم دهنوي را کنار گذاشته و از همين رو اين بازيکن ديگر مشکلي براي حضور در پرسپوليس ندارد و با اين کار سپاهاني‌ها آزاد شده است.

قاسم دهنوي نيز از اين خبر بسيار خوشحال شده بود.

علاوه بر اين مسئولان باشگاه پرسپوليس براي صدور کارت بازي براي مارکو، بازيکن جديد صربستاني خودشان درخواست ITC کردند.
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سه‌پانوويچ قراردادش را با پرسپوليس امضا کرد


مارکو سه‌پانوويچ قرارداد خود را به مدت يک فصل با پرسپوليس امضا کرد.


 

 علي دايي پس از اينکه با چند گزينه ايراني موفق نشد به توافق برسد، به دنبال رفع نقاط ضعف تيم خود به دنبال جذب بازيکنان خارجي رفت.

به گزارش فارس، از همين رو مارکو سه‌پانوويچ اولين گزينه خارجي بود که در تمرين پرسپوليس شرکت کرد و پس از تأييد روز گذشته دايي اين بازيکن ظهر امروز قرارداد خود را به مدت يک فصل با مسئولان پرسپوليس امضا کرد.

 

گفتني است پست اين بازيکن هافبک دفاعي است.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رضا حقيقي: محک جدي خورديم


هافبک پرسپوليس معتقد است اين تيم در ديدار دوستانه برابر تراکتورسازي محک جدي خورده است.


 

رضا حقيقي پس از ديدار دوستانه پرسپوليس برابر تراکتورسازي اظهار کرد: براي بازي اول بد نبود. ما پيش از اين هم يکي، دو بازي دوستانه برگزار کرده بوديم اما آن بازي با تيم‌هاي ضعيف‌تر بود. امروز تقريبا تيم‌مان يک محک جدي خورد.

به نقل از ايسنا، وي درباره آمادگي بازيکنان پرسپوليس هم گفت: فکر مي‌کنم بدن‌هايمان امروز زياد خوب نبود. يک مقدار سنگين بوديم. در طول هفته هم تمرين‌هاي پرفشاري داشتيم. با اين حال فردا ريکاوري و تنيس فوتبال در دستور کارمان قرارمان قرار دارد و روز به روز به آمادگي مورد نظر نزديک مي‌شويم.

حقيقي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کني پرسپوليس امسال نسبت به فصل گذشته چه تفاوت‌هايي دارد گفت: از الان نمي‌شود در اين باره اظهار نظر کرد. فصل سختي را پيش‌رو داريم و تلاش مي‌کنيم که در هر بازي بهترين نتيجه را به دست بياوريم.

هافبک پرسپوليس درباره نيامدن حدادي فر و حضور دهنوي در اين تيم گفت: حدادي فر بازيکن خوبي است و از يک جهت ناراحتم که او به پرسپوليس نيامد اما دهنوي هم بازيکن شايسته‌اي است و مي‌تواند به ما کمک کند. فرد مهم نيست بلکه مهم اين است که همه به پرسپوليس کمک کنند.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 محمود احمدی‌نژاد پس از نامه پیشکسوتان به وی در خصوص فروش سهام این باشگاه به قدیمی‌های این باشگاه موافقت کرد.

 
 پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس حدود دو هفته پیش در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد خواستار فروش سهام این باشگاه به پیشکسوتان و چند فرد پرسپولیسی که در اقتصاد هم موفق هستند شد. از همین رو امروز جواب این نامه به دست علی پروین نماینده پیشکسوتان رسید. بدین ترتیب احمدی‌نژاد موافقت خود را با فروش سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان موافقت کرده و قرار است این کار با هماهنگی‌های وزارت ورزش قبل از پایان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد انجام شود.

 

احمدی نژاد در پی نوشت این نامه به وزیر ورزش و جوانان آورده است: پیشنهاد بسیار خوبی از سوی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اعلام شده؛ خیلی فوری اقدام، پیگیری و سپس گزارش نهایی را به اینجانب اعلام نمایید.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی در حال آماده شدن است که اسم علی پروین از بین گزینه‌ها کنار گذاشته شده است.
 

پس از انتخاب حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان به عنوان مسئول تشکیل هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس ومدیرعامل وی صحبت‌هایی را با چند پیشکسوت و مدیران سابق قرمزپوشان داشته است. طبق اخبار رسیده تا این لحظه نامی از علی پروین در لیست جدید هیئت مدیره پرسپولیس نیست.

در شرایطی است که پروین در چند روز گذشته با مصاحبه‌های مختلف انتقاد خود را به وزارت ورزش اعلام کرده است. باز هم باید منتظر شد و دید در روزهای آینده در این لیست تغییراتی صورت می گیرد یا خیر.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پيشنهاد پرسپوليس از قبل مطرح بوده و با توجه به اينکه پيام صادقيان دوست صميمي‌ام به پرسپوليس رفته، احتمال اينکه سرخپوش شوم بيشتر است.

محسن مسلمان درخصوص ماندن ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌هاي ليگ برتر به برنا گفت: در مسابقات امسال روزهاي بسيار سختي را سپري کرديم؛ اما خيلي خوشحالم که پايان شيرين و دلچسبي برايمان داشت و توانستيم ذوب‌آهن را در ليگ برتر نگه داريم. دو بازي با پاس برايمان حکم مرگ و زندگي را داشت و خوشبختانه توانستيم نتايج دلخواه خود را کسب کنيم.

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم همه مردم دوست داشتند تا ذوب‌آهن در ليگ بماند و آن هم به اين خاطر است که هميشه بازي‌هايي زيبا و تماشايي ارائه مي‌دهد. ذوب‌آهن تيم بزرگي است و با يک برنامه‌ريزي خوب و همچنين تأمين شدن ازلحاظ اقتصادي مي‌تواند حرف‌هاي بسياري در ليگ برتر و جام حذفي براي گفتن داشته باشد. اميدوارم مديران باشگاه توجه بيشتري داشته باشند تا ذوب‌آهن بتواند به روزهاي خوبش برگردد.

بازيکن ذوب‌آهن درباره آينده‌اش نيز اظهار داشت: من يک سال ديگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم و به همين خاطر بايد با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا وضعيتم مشخص شود. البته تمامي مطالبات مالي امسال خود را دريافت کرده‌ام و از اين بابت مشکلي وجود ندارد.

مسلمان درخصوص اينکه گفته مي‌شود از استقلال تهران پيشنهاد دارد، هم گفت: در اين باره کسي با من صحبت نکرده و از استقلال پيشنهاد رسمي نداشته‌ام. به همين دليل تا وقتي پيشنهاد نباشد، نمي‌شود به آن فکر و درباره آن تصميم‌گيري کرد.

وي در انتها درمورد پيشنهاد پرسپوليس نيز خاطرنشان کرد: پيشنهاد پرسپوليس از قبل مطرح بوده و با توجه به اينکه پيام صادقيان دوست صميمي‌ام به

پرسپوليس رفته، احتمال اينکه سرخپوش شوم بيشتر است. با اين حال، به‌زودي تصميم نهايي خود را براي سال آينده مي‌گيرم.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افتتاح باشگاه پيام پرسپوليس


مديرعامل باشگاه پرسپوليس از افتتاح رسمي باشگاه پيام پرسپوليس خبر داد.


 

محمد رويانيان در مراسم امضا تفاهمنامه ميان باشگاه پرسپوليس و باشگاه پيام وزارت ارتباطات و فن آوري عنوان کرد: از وزير محترم که به فوتبال علاقه دارند تشکر مي کنم.ما طي قردادي سه ساله از امکانات باشگاه پيام استفاده مي کنيم.اين امکانات و کادرش از مجموعه باشگاه پيام هستند اما تيم هاي فوتبال پايه و بحث هاي مديريتي فني و اجرايي آکادمي پيام پرسپوليس را انجام مي دهد.شايد يکي از مدارس فوتبال خارجي ما هم در اين محل برپا شود.

به گزارش اوج نيوز، وي افزود: در اين محل باشگاه پيام پرسپوليس برپا مي شود.به لطف وزير محترم ارتباطات،دانشگاه پرسپوليس هم در اين محل مستقر مي شود.از سوي ديگر،روز چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع)آکادمي رسمي باشگاه پرسپوليس افتتاح مي شود.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تداوم خانه نشيني براي پولادي

جراحي روي پاي مدافع پرسپوليسي‌ها جواب نداد


مهرداد پولادي علي‌رغم جراحي بر روي پايش شرايط حضور در تمرينات را پيدا نکرد.


 

مهرداد پولادي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس و تيم ملي فوتبال کشورمان به دليل مصدوميت از ناحيه آشيل پا دچار جراحي شد اما پس از گذشت چند مدت پولادي علي‌رغم تست‌هاي مکرر امروز مشخص شد که هنوز مصدوميتش به طور کامل برطرف نشده و پزشکان به او گفته‌آند بايد به فکر چاره‌ ديگري باشد.

به گزارش فارس،پولادي پس از تمرين امروز از ناراحتي شديد پس از درخواست خبرنگاران که آيا دوست داري درباره وضعيتت صحبت کني يا خير، گفت: به نظر شما چه حرفي بايد بزنم؟ من هيچ حرفي براي گفتن ندارم.

قرار است در ديدار با متخصصان در خصوص پولادي تصميم نهايي گرفته شود. همچنين حسين کنعاني که روز گذشته در آکادمي المپيک دچار مصدوميت شديد و کشيدگي از ناحيه مچ پا شد حدود 10 تا 14 روز نمي‌تواند همراه قرمزپوشان تمرين کند.

اين بازيکن از ناحيه مچ پا دچار کشيدگي شديد شده است.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازيکنان پرسپوليس تست آمادگي جسماني دادند

بازيکنان تيم فوتبال پرسپولس امروز (يکشنبه) در تست آمادگي جسماني شرکت کردند.

 

پرسپوليسي‌ها که روز گذشته با اضافه شدن پيام صادقيان و غلامرضا رضايي در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرين کردند امروز در سالن آکادمي مجموعه ورزشي انقلاب در تست آمادگي جسماني شرکت کردند.

به نقل از ايسنا، محمد عباس زاده که روز گذشته با اجازه کادر فني در تمرين غايب بود، امروز در کنار ساير بازيکنان در تست شرکت کرد.

بازيکنان پرسپوليس ابتدا تست چربي دادند و سپس در آبتم‌هاي مربوط به سنجش آمادگي جسماني شرکت کردند.


 

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پرسپوليس به مصاف استقلال خوزستان مي‌رود

تيم فوتبال پرسپوليس يکشنبه هفته آينده به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

 

علي دايي تا قبل از شروع بازي‌هاي ليگ برتر سه بازي تدارکاتي براي تيم خود در نظر گرفته است. از همين رو پرسپوليسي‌ها پس از اينکه چهارشنبه به مصاف تراکتورسازي خواهد رفت روز يکشنبه نيز به مصاف استقلال خوزستان مي‌رود و سپس مقابل فولاد خوزستان به ميدان مي‌رود.


 

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 

مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند که قاسم حدادی فر به زودی به این تیم ملحق خواهد شد. درعین حال باشگاه ذوب آهن از تمدید قرارداد این بازیکن پرده برداشته است...

محمد پنجعلی مدعی است که حدادی فر هافبک هجومی تیم ذوب آهن اصفهان بازیکن این تیم محسوب می شود! حدود 50 هوادار تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز پس از شنیدن خبر حضور حدادی‌فر در ذوب‌آهن بسیار ناراحت بودند و در تمرین پرسپولیس به هر طریقی که توانستند ناراحتی خود را نشان دادند اما محمد پنجعلی با حضور در جمع هواداران به آنها گفت: حدادی‌فر با هیچ تیمی قرارداد نبسته و زیاد نگران نباشید.

وی افزود: او پرسپولیسی است و خبرهایی که شنیده می‌شود، چندان مهم نیست. ان‌شاءلله اگر اتفاقی پیش نیاید او تا چند روز آینده به تمرینات ما خواهد آمد. فقط مشکل کوچکی بوده که ذوب‌آهنی‌ها می‌خواهند او را نگه دارند اما او با ما قرارداد دارد.

این در حالی است که باشگاه ذوب آهن امروز اعلام کرده بود که قرارداد قاسم حدادی‌فر تمدید شده است. ظاهرا حدادی فر با باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی امضاء کرده و یا به توافق شفاهی رسیده است.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تمرین امروز پرسپولیس
تمرین امروز صبح تیم فوتبال پرسپولیس درحالی در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد و هواداران بر علیه رئیس هیئت مدیره باشگاه شعار می دادند.
 تمرین امروز صبح پرسپولیس در حالی از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد که هواداران حاضر در تمرین، بر علیه مالکی رئیس هیئت مدیره این باشگاه و کامبوزیا گزینه مدیرعاملی پرسپولیس شعار می دهند.
 
هواداران از وزیر ورزش می خواهند تا رویانیان را همچنان در پست مدیرعاملی این باشگاه نگه دارد.
 
علی دایی سرمربی سرخپوشان روی نیمکت نشسته و تمرین بازیکنان را نظاره گر است و کریم باقری به همراه غلامپور، مربی دروازه بانان، در زمین بازیکنان را تمرین می دهند.
 
پنجعلی و شیرینی هم در کنار هم در تمرین امروز حضور دارند.
 
لازم به ذکر است امروز اولین جلسه تمرین پیام صادقیان با پرسپولیس است
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پيام صادقيان به پرسپوليس پيوست


پيام صادقيان بازيکن جوان تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.


 

  به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، پيام صادقيان هافبک مهاجم جوان تيم فوتبال ذوب آهن عصر امروز پس از توافق نهايي با مسئولان باشگاه پرسپوليس ضمن عقد قرارداد، به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

صادقيان که فصل گذشته بازيکن سني زير 21 سال باشگاه ذوب آهن بوده و نامش در ليست 27 بازيکن بزرگسالان و زير 23 سال ذوب آهن نبوده، همچون اميد عاليشاه و ميلاد غريبي سهميه ليگ برتري محسوب نمي‌شود.

اين سه بازيکن جوان که پديده‌هاي ليگ برتر در دو فصل اخير بوده‌اند در فصل آينده در ليست بازيکن 23 سال پرسپوليس قرار خواهد گرفت.

صادقيان که امروز قرارداد خود را نهايي کرد، فردا در تمرينات پرسپوليس حضور خواهد يافت.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:محمد عباس زاده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در ديداري تدارکاتي

پرسپوليس سپيدرود رشت را شکست داد


تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود در رامسر با نتيجه 3 ـ 2 سپيدرود رشت را شکست داد.


 

تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز در ديداري تدارکاتي در عباس‌آباد به مصاف سپيدرود رفت که موفق شد با نتيجه سه بر دو اين تيم با سابقه فوتبال گيلان را شکست دهد.

به گزارش فارس، در اين ديدار ابتدا سپيدرودي‌ها از روي نقطه پنالتي دروازه امير عابدزاده را باز کردند و سپس سه بار پرسپوليس با گل‌هاي عباس‌زاده که يک قيچي برگردان بود و سپس سيدصالحي و علي‌عسگر از حريف خود پيش افتادند اما پس از دقايقي اين سپيدرودي‌ها بودند که گل دوم را به ثمر رساندند.

بازيکنان ذخيره پرسپوليس قبل از اينکه داور سوت پايان بازي را بزند به دليل ازدحام هواداران به داخل اتوبوس رفتند.

رضا حقيقي در بازي امروز دو بار به ميدان رفت، وي ابتدا در ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم به ميدان رفت و سپس تعويض شد اما پس از دقايقي باز هم وارد زمين شد.

حسين ماهيني نيز به دليل اينکه پيراهن شماره 13 نبود شماره 31 را بر تن کرد.

در پايان بازي هواداران مثل چند بازي گذشته به داخل زمين ريختند و بازيکنان براي خروج از عباس‌آباد دچار دردسر و دست به دامن نيروي انتظامي شدند.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس‌جمهور تاتارستان بعداز ظهر امروز از علی دایی به عنوان آقای گل جهان دعوت کرد که به کاخ ریاست‌جمهوری برود.
   
 علی دایی همراه رویانیان و بهمن دهقان نماینده تام الاختیارش سفری را برای عقد تفاهم‌نامه به کازان داشته‌ است از همین رو پس از توافقات انجام شده در جلسه امروز، رئیس‌جمهور تاتارستان از علی دایی به عنوان آقای گل جهان و محمد رویانیان به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا دعوت کرد تا به کاخ او بروند و دیدار و جلسه‌ای دوستانه‌ای را با یکدیگر داشته باشند. 

 
قرار است دایی و رویانیان ساعاتی دیگر به کاخ ریاست جمهوری تاتارستان بروند و با رئیس جمهور دیدار کنند. گفتنی است کاخ رئیس‌جمهور تاتارستان یکی از زیباترین کاخ‌های روسیه است
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
 
 
تجمع هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه با دستگیری یک لیدر همراه شد.
 
 
 
 
تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس بابت کنار گذاشتن محمد رویانیان از این تیم ناراحت هستند و ساعت 11 امروز در مقابل باشگاه تجمعی اعتراض‌آمیز داشتند. حدود 40 الی 50 هوادار در مقابل باشگاه حضور پیدا کردند و پس از مواجه با مأموران پراکنده شدند.
 
مأموران نیروی انتظامی یکی از لیدرها را هم دستگیر کردند و تاکید کردند هر گونه تجمع بدون مجوز، غیرقانونی است.
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هواپيماي جديد و اختصاصي پرسپوليس بازتاب زيادي در محافل ورزشي داشت.
 
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود فردا بعدازظهر به مصاف سپیدرود رشت خواهد رفت.
  
تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی 10 روزه رامسر سه بازی تدارکاتی انجام می‌دهد، از همین رو این تیم ابتدا امروز به مصاف پرسپولیس قائم‌شهر خواهد رفت و سپس فردا بعداز ظهر به مصاف سپیدرود رشت می‌رود. طبق توافقات انجام شده پرسپولیسی‌ها در هر سه بازی دوستانه قرمز می‌پوشند.
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

توافق قطعي پرسپوليس با سيد جلال
باشگاه پرسپوليس از توافق قطعي با سيدجلال حسيني، جذب دو بازيکن جديد و پيوستن احتمالي يک ستاره مطرح ديگر به پرسپوليس خبر داد. تيموريان 20 روز ديگر برمي گردد
رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي اعلام کرد تيموريان تا 20 ديگر مي‌تواند به ميادين فوتبال بازگردد. اين بازيکن در بازي ايران و کره دچار شکستگي دست شد.
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش تمرين پرسپوليس


تمرين امروز پرسپوليس با حضور محمدرضا مولايي برگزار شد.


 

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در نوبت صبح از ساعت 10:30 امروز در ورزشگاه شهيد چمران برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس به کارهاي هوازي و تحت فشار بدنسازي پرداختند.

به گزارش فارس،محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس که به دليل مشکل خانوادگي به رامسر نرفته بود، امروز در جمع قرمزپوشان حضور پيدا کرد و تمرينات را زير نظر گرفت. بازيکنان و کادر فني بابت به دنيا آمدن بچه دومش به وي تبريک گفتند.

* خانزاده مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان نيز امروز در تمرين پرسپوليس حضور پيدا کرد. دايي و بازيکنان به او بابت صعود تيم ملي به جام جهاني تبريک گفتند.

* يک دوچرخه‌سوار نيز از مريوان با زدن رکاب، خود را امروز به رامسر رساند و با پرسپوليسي‌ها و دايي به گفت‌وگو پرداخت. وي هدفش از اين کار را فقط ديدن علي دايي دانست و دايي با او برخورد بسيار گرمي داشت.

* هواي امروز رامسر بسيار مطبوع و دلپذير بود که کادر فني از اين بابت بسيار راضي بودند البته مسئولان باشگاه پرسپوليس ناراحت بودند که هواي شرجي رامسر براي آنها دردسرساز نشود که اين اتفاق نيفتاد.

پرسپوليس امروز بدون مصدوم تمرين کرد و خود را براي بازي دوستانه فردا آماده مي‌کند.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان صبح امروز به اردوي قرمزپوشان در رامسر اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از  فارس، با تصميم علي دايي قرار است بازيکنان ملي پوش پرسپوليس به ترتيب امروز شنبه و دوشنبه خود را به اردوي پرسپوليسي‌ها در رامسر اضافه کنند. از همين رو صبح امروز محمدرضا خانزداه مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان اولين نفري بود که از جمع ملي‌پوشان خود را به پرسپوليسي‌ها در رامسر رساند و در کنار اين تيم قرار گرفت.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پايان رنگ‌آميزي هواپيماي پرسپوليس تا هفته آينده


مدير روابط عمومي پرسپوليس گفت:‌ رنگ‌آميزي هواپيماي تيم از دو روز پيش آغاز شده و تا هفته آينده به پايان مي‌رسد.


 

  حسين قدوسي در مورد هواپيماي اختصاصي باشگاه پرسپوليس گفت: طبق قرارداد سه جانبه اي که به امضا رسيده است از دو روز گذشته هواپيماي پرسپوليس در حال رنگ‌آميزي است و تا هفته آينده اقدامات لازم در اين ارتباط به پايان مي‌رسد و اولين پرواز اين هواپيما انجام مي‌شود.

به گزارش فارس، وي افزود: قرار است در يک فرصت مناسب بازيکنان پرسپوليس با اين هواپيما به سفر زيارتي مشهد مقدس بروند.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com